luni, 21 decembrie 2009

Pink: 'Printul William e un taran'

Pink este recunoscuta pentru sustinerea drepturilor animalelor si campaniile facute pentru PETA (organizatia ce sustine tratamentul etic al animalelor), iar pentru asta chiar i-a trimis o scrisoare printului William.

"I-am scris in semn de protest referitor la vanatoarea de vulpi si mi-am dat seama ca o sa fie intepat, g***ar privilegiat. Dar e ca un taran din sudul Americii." a spus cantareata intr-un interviu cu revista Q.

"Daca esti adus sa impusti si sa vanezi animale, daca chiar crezi ca e o a doua natura a ta si imprastii gloante peste tot, este greu sa vezi celalalt punct de vedere. Ai nevoie de educatie."

Pink a dezvaluit ca i-a scris si Reginei Elizabeth, pentru ca garzile roiale poarta caciuli din blana de urs.

"Sa fiu sincera, chiar am fost surprinsa sa nu primesc un raspuns la aceasta scrisoare. Chiar nu am scris de dragul scrisului, nu am facut-o pentru publicitate sau pentru a ma baga in seama."

"Mi-am propus un plan. Stella McCartney a creat niste caciuli care ar putea sa le inlocuiasca pe cele din blana de urs. Am simtit ca putem sa rezolvam aceasta problema pentru ea oferind o solutie viabila."

Pink a continuat: "Dar ea nu a raspuns la scrisoare. Poate nu are nici un material de-al meu pe iPod-ul ei."

Niciun comentariu: