joi, 3 decembrie 2009

Interviu Lady Gaga: Am fost chelnerita si eram buna la asta


Lady Gaga a oferit un interviu pentru revista Elle, in care a vorbit despre sexualitatea inutila a artistilor pop, despre dorinta de a avea copii si cum se distra cand muncea ca chelnerita.

Cu toate ca interviul v-a fi publicat de catre Elle in numarul din luna ianuarie, noi am reusit sa aruncam un ochi si sa vedem ce a avut de spus cantareata.

Despre sexualitate si arta

"Copertile albumului meu nu sunt sexuale deloc, ceea ce a fost o adevarata problema pentru casa mea de discuri. M-am luptat luni intregi si am plans la sedinte. Nu credeau ca fotografiile erau destul de comerciale...Ultimul lucru de care are nevoie o tanara femeie este o alta fotografie a unui artist pop tavalindu-se prin nisip, acoperit cu grasime si atingandu-se."


Despre barbati si copii

"In 8-10 ani vreau sa am copii pe care tata sa-i tina in brate, nepoti. Si vreau sa am un sot care ma iubeste si ma sustine, la fel cum face oricine. Nu o sa renunt niciodata la cariera mea pentru un barbat si nici nu o sa ma tin dupa nici un barbat.

Despre munca de chelnerita

"Eram foarte buna la ceea ce faceam. Intotdeauna primeam bacsisuri mari. Mereu purtam tocuri la munca! Spuneam povesti tuturor, iar pentru clientii care erau la o intalnire, pastram o atmosfera romantica. Era ca si cum as fi concertat."

Despre reactiile la stres

"Am toate simptomele unei femei gravide. Am dureri de cap, obosesc, am vederea incetosata cateodata cand am i sesiune intensa cu echipa mea creativa."

Niciun comentariu: