marți, 8 decembrie 2009

Guess Who - Locul Potrivit

Un nou videoclip. Va spun, melodia e prea tare. E prima data cand il ascult si m-a impresionat in mod placut. Go Guess Who!


Suntem copii
De-acum vom fi
Plini de uimire, plini de iubire
Cu ochi va urmarim
Stim de pe acum ce ne asterneti la drum

Nenumarate flori si palate
S-avem de maine aur si paine
Voi sunteti niste eroi
Dar intr-o zi si noi

Pe Kiss Fm aud ca a trecut mult timp
Va trece inca pe-atat presimt
In 10 ani mai prind
Cativa ce mint, cativa ce tin sa plece
Las` ca trece romanu-i facut sa nege
Amaru` cu sange rece
Cand da de necaz
Petrece cu o bere la rece
Se n-trece
Zi-mi de ce furi?
Dar cat mai vrei sa furi?
Nu vezi ca suntem multe guri
Si stim cu totii ce inseamna sa-nduri

Dar cate cazaturi sa-nduri?
Cam cat te bucuri si cat injuri
La cate lucruri pofresti in jur
Si esti sigur k n-ai destul

Dar nu-i nimic sunt consolat de mic
Tu esti constient ce zic? Yo
Nu ne-am nascut in locul potrivit
Nu, nu, nu ne-am nascut in locul potrivit
N-am primit am facut totul din nimic (X2)

Si-ai mei sunt sigur ca ai tai
Nu m-au crescut cu vanatai
M-au invatzat cum sa n-o iau pe alte cai
Mi-au explicat ca lumea-i rea

Si viata-i grea si tre` sa fac cumva ceva
Mi-au spus ca odata si odata se duc
Si tre` sa ma agit, ca tre` sa ma lupt
Ca timpul trece dintr?un foc

Ma plimba din loc in loc
Ma schimba dupa noroc
M-alearga doar pentru un singur vot
Lumea simte, vrea fapte nu cuvinte
Un simplu om sa fie Presedinte

Dar nu-i nimic sunt consolat de mic
Tu esti constient ce zic? Yo
Nu ne-am nascut in locul potrivit
Nu, nu, nu ne-am nascut in locul potrivit
N-am primit am facut totul din nimic (X2)

Niciun comentariu: